SEO ku lepszej widoczności witryny to priorytet dla przedsiębiorców. Realizować je możemy niemal wszędzie i w dowolnej formie (lokalnie/ globalnie), celem budowy wizerunku naszej witryny. Wybierając Francję jako pole swoich zainteresowań rozwoju, wchodzisz na rynek dynamiczny, konkurencyjny i wymagający polotu i finezji z SEO. Z pomocą przychodzą jednak rozwiązania jak pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, Magento, czy też PrestaShop, dzięki którym staniemy się widoczni w wynikach wyszukiwania Google. Choć nie sposób umieścić wszystkiego w jednym tekście, postaramy się pokrótce przybliżyć Ci istotne procesu jakim jest pozycjonowanie sklepu Sky-Shop oraz poświęcimy chwilę na zastanowienie się nad pozycjonowaniem na skalę międzynarodową.
Pozycjonowanie we francuskim Google’u
Przede wszystkim należy zadać sobie pytanie, czy chcemy stworzyć na rynek francuski nową stronę, czy też dopasujemy już istniejącą do jego potrzeb językowych.
Domena
Warto jednak zdać sobie sprawę z tego, jaką moc niesie za sobą pozytywny wizerunek, który wywołuje domena „.fr”. Dzięki niej od razu zyskujemy większe zaufanie wśród zagranicznych klientów, którzy czują pewnego rodzaju bezpieczeństwo. Dodatkowo jest to szczególnie przydatne dla wyszukiwań związanych z geolokalizacją. Algorytmy sprawdzą lokalizację odbiorcy, oferując mu jeszcze lepsze dopasowanie.
Hosting
Ilość miejsca na dysku, który zajmuje nasza strona, zależy od hostingu. Każdy zastój związany z funkcjonowaniem witryny może obniżyć jej pozycję rankingową. Warto rozważyć hosting francuski, który poprawi funkcjonowanie zagranicznej strony. Dzięki temu nie obciążymy serwera, a nasza rodzima witryna będzie sprawniej funkcjonować.
Język
Francuzi słyną z zamiłowania do rodzimej kultury i języka. Jego znajomość jest więc absolutną podstawą, aby móc osiągać jak najlepsze efekty pozycjonowania. Nie ma tutaj bowiem miejsca na kalki językowe czy wstawki z języka angielskiego. Musisz zadbać o poprawność merytoryczną i nie zapomnieć o regionalizmach, pokażesz wówczas, że dbasz o kulturę, do której wkraczasz.
Pozycjonowanie Francja – podstawy optymalizacji
Mając już ustalone fundamenty swojej strony, czas przejść do najważniejszych elementów technicznego SEO oraz rozpocząć pozycjonowanie sklepu Sky-Shop, które wpłynie na czynniki rankingowe opracowane przez algorytmy wyszukiwarki.
Krok 1: Poznaj swoich odbiorców.
Krok 2: Stwórz przyjazny adres URL dla francuskiego odbiorcy.
Krok 3: Dokonaj analizy słów kluczowych.
Krok 4: Stwórz oryginalne, wartościowe treści.
Krok 5: Zoptymalizuj meta tagi.
Krok 6: Zadbaj o multimedia.
Krok 7: Połącz siły z social mediami.
Krok 8: Zadbaj o responsywność i dostosowanie do urządzeń mobilnych.
À la fin – wnioski na zakończenie
Wziąwszy pod uwagę, że Francja to kraj cieszącym się szybkim rozwojem marketingowym dla witryn e-commerce, pozycjonowanie sklepu Sky-Shop na tamtejszym rynku ma swoje praktyki, które musisz znać, w innym wypadku osiągnięcie sukcesu będzie mało prawdopodobne. Z dobrze przemyślaną strategią SEO lub wsparciem profesjonalistów, sukces będzie na wyciągnięcie ręki.